Ze świata 17 października 2012

Najkrótszy skok i batonik w kosmosie

Na wyczynie Felixa Baumgartnera chcą zarobić wszyscy. Dlatego też mamy wręcz wysyp akcji reklamowych związanych z jego historycznym skokiem.

\"\"
Felix Baumgartner może pochwalić się swobodnym spadaniem z największej wysokości w historii. Czemu więc nie pobić rekordu w… najkrótszym spadaniu? Producent przekąsek – firma Slim Jim postanowiła wykpić wyczyn promowany przez Red Bull i wyłożyć pieniądze na najkrótszy skok.

Dlatego też w jednym z popularnych w USA programów rozrywkowych zorganizowali skok z wysokości… czterech cali. Wszystko oparte na żartobliwej konwencji z pewnością mogło się podobać.

Innym tropem poszedł producent batonów Kit Kat. W najnowszym spocie reklamowym słodycze tej marki wznoszą się w przestworza. Jak zapewniają specjaliści z agencji JWT London, którzy tworzyli tą reklamę batonik miał dotrzeć do Baumgartnera, by poprawić mu nastrój.

Nawet Lego chciało ugrać swoje na skoku z kosmosu. Dlatego też odtworzyło wyczyn Baumgartnera. Tym razem oczywiście użyto budowli i konstrukcji stworzonych z klocków tej firmy.

Red Bull wyłożył ogromne pieniądze na skok z przestworzy. Niewątpliwie inwestycja ta zwróciła się z nawiązką. Oczywistym jednak było, że pod sukces Baumgartnera będą próbować podpiąć się inne marki.