Ze świata 6 października 2012

Super Bowl odsłania reklamy

Znamy coraz więcej firm, które zdecydowały się za astronomiczne kwoty wykupić prawa do reklamowania się podczas przyszłorocznych rozgrywek Super Bowl.

\"\"
Super Bowl to w USA niewątpliwie wielkie wydarzenie. W 2013 roku impreza ta odbędzie się w Nowym Orleanie na obiekcie o nazwie Mercedes-Benz Superdome. Informowaliśmy, że ceny czasu antenowego podczas tych rozgrywek sięgają niebotycznych poziomów.

Według najnowszych rachunków za umieszczenie swojego spotu w trakcie meczu zapłacić trzeba mniej więcej 3,8 miliona dolarów! Pomimo tego chętnych nie brakuje. Sponsorów przyciąga ogromna oglądalność Super Bowl. NBC chwali się, że tegoroczne rozgrywki oglądało ponad 111 milionów widzów.

Wśród marek, które zdecydowały się reklamować podczas przyszłorocznego Super Bowl znalazły się: Mercedes-Benz, Coca-Cola, Best Buy, Anheuser-Busch InBev, Pepsi, Frito-Lay, Audi of America, Hyundai/Kia, Cars.com i GoDaddy.com.