Red Bull doda skrzydeł WRC
Znany ze sponsorowania sportów ekstremalnych producent napojów energetycznych rozpoczyna swoją przygodę z cyklem wyścigów WRC.
WRC to najbardziej prestiżowe rajdy samochodowe na świecie. Niestety od dłuższego czasu władze WRC miały poważne kłopoty ze znalezieniem sponsorów i promotora medialnego.
Teraz kojarząca się z przypływem adrenaliny marka Red Bull będzie współpracować z organizatorami tych rajdów przy pomocy Red Bull Media House. To jedne z najbardziej prestiżowych zawodów w jakie zaangażuje się Red Bull.
Z dziennikarskiego obowiązku trzeba zaznaczyć, że sprawa nie jest jeszcze przesądzona ponieważ w grze pozostają teoretycznie jeszcze kandydatury dwóch innych podmiotów: Eurosporti i South African Partnership.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



