Ze świata 10 sierpnia 2012

Montpellier w rytmie rapu

Wati-b to label zajmujący się francuskim rapem. Teraz będzie współpracował z Montpellier HSC, a jego logo zostanie umieszczone na strojach piłkarzy.


Niedawno władze francuskiej ligi piłkarskiej wydały zgodę na umieszczanie na tylniej części spodenek piłkarzy reklam sponsorów.

Oczywiście większość klubów postanowiła z tej możliwości na powiększenie budżetu skorzystać. Nie inaczej zrobił także klub Montpellier HSC. Tym samym logo firmy pojawi się także w Lidze Mistrzów, gdyż MHSC to mistrz Francji.

Sponsor będzie dość nietypowy bo będzie nim wytwórnia zajmująca się promocją artystów wykonujących rap Wati-b. W swoim portfolio mają między innymi Sexion D`Assaut, Dawalę (założyciel), czy Dry. 

Warto dodać, że to nie pierwsza taka kooperacja. W zeszłym roku logo firmy odzieżowej Unkut należącej do francuskiego rapera Booba pojawiło się na banerach na stadionie Parc des Princes w Paryżu, gdzie swoje mecze rozgrywa Paris Saint-Germain.

Z kolei logotyp rapera Kool Shen`a w 2009 roku mogli podziwiać sympatycy Olympique Lyon na koszulkach swojej drużyny w meczu z Olympique Marsylia. Było to o tyle istotne, iż były reprezentant składu Supreme NTM jest kibicem PSG, największego "wroga" marsylczyków.