Ze świata 12 lipca 2012

„Arabskie” US Open

Od jakiegoś czasu wiadomo, że Emirates Airline będzie sponsorem US Open. Okazuje się, że będzie to dość „kosztowna” współpraca.


US Open jest od lat jednym z 4 największych turniejów tenisowych świata. Nic więc dziwnego, że inwestujący od dawna w sport właściciele Emirates Airline postanowili się tą imprezą zainteresować.

Efekt jest taki, że arabskie linie lotnicze zostały sponsorem tytularnym tych zawodów. Dzięki temu Emirates Airline chce zwiększyć rozpoznawalność marki w USA. Władze przewoźnika chcą bowiem zwiększyć swoją ofertę kierowaną na ten rynek.

Okazuje się jednak, że będą musieli poświęcić na to sporo środków finansowych. Będzie to druga pod względem zainwestowanych pieniędzy umowa jaką podpisała firma Emirates Airline.

Najdroższa jest oczywiście kooperacja z FIFA. Tak ogromny partner wymaga bowiem nie lada nakładów finansowych. Do tej pory na drugim miejscu plasowała się umowa z klubem Arsenal FC jednak porozumienie z US Open będzie dla przewoźnika znacznie bardziej kosztowne.