Liverpool będzie w internecie
Liverpool rozpoczął współpracę ze StreamUK - brytyjską firmą działającą w Londynie, która zajmuje się organizacją cyfrowych i internetowych mediów.
Szczegóły parafowanej umowy nie zostały podane do publicznej wiadomości. Wiadomo jednak, że StreamUK ma spopularyzować Liverpool w sieci.
Według oficjalnych wyjaśnień klubu, wybór padł właśnie na StreamUK ze względu na jego międzynarodowe doświadczenie oraz znajomość realiów brytyjskich możliwości technicznych, transkodowania i pełnej integracji z systemem CMS.
– Jesteśmy zobowiązani do dostarczania najlepszych możliwych materiałów naszym fanom. StreamUK chce nam pomóc i wie, jak to zrobić – mówi dyrektor systemów rozwoju Liverpoolu, Michael Crowder.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
