Ze świata 15 czerwca 2012

Powerade na Igrzyskach

Powerade jest jednym z dostarczycieli napojów na zbliżające się Igrzyska Olimpijskie. Z tej okazji przygotowano specjalne reklamy, które mają promować tą współpracę.

\"\"
Akcja ma zostać poprowadzona na 35 rynkach. Udział w niej biorą znakomitości z wielu państw. Łączy ich jednak jedno – wezmą udział w zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich. Motywem przewodnim kampanii będzie hasło: „Power through”.

Twarzami akcji będą sportowcy z Australii, Wielkiej Brytanii, Kanady i USA. Wszystko po to, by zasygnalizować, że marka, której właścicielem jest Coca-Cola jest oficjalnym partnerem Igrzysk Olimpijskich.

Kampania ma objąć między innymi spoty telewizyjne i reklamy online. Niektóre trwać będą nawet 90 sekund. Co więcej ukażą się także billboardy, plakaty i reklamy, w niektórych sklepach.

Kanadyjski pływak Brent Hayden reklamuje markę trzymając w dłoniach napis: „Years of work make the second that Mount.” Amerykański piłkarz dzierży zaś hasło: „First to believe is first to the ball.” W reklamach wystąpi także znana brytyjska lekkoatletka Jessica Ennis.