BNP Paribas i tenis
Niedawno informowaliśmy, że BNP Paribas kontynuować będzie swoją wspołpracę z Roland Garros. Na tym jednak inwestycja tej firmy w tenis kończyć się nie będzie.

Ogłoszono bowiem, że kolejnym turniejem, z którym przedłużona zostanie współpraca będzie coroczny turniej rozgrywany w Hurlingham Club. Dla wielu tenisistów jest to ostatnie przetarcie przed wielkim Wimbledonem.
Nowa umowa zapewnia reklamy marki na korcie i poza nim. Co więcej sponsora reklamować mają także tenisiści grający w tym turnieju. Na korcie podczas zawodów „The BNP Paribas Tennis Classic” pojawią się między innymi: Andy Roddick, Lleyton Hewitt, Jo Wilfried-Tsonga i Thomas Byrdych.
Marka BNP Paribas ma nadzieję nadal zwiększać rozpoznawalność turnieju, który przyciąga coraz większe nazwiska ze świata tenisa i coraz większe rzesze fanów tego sportu.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Duńczycy wyrównują budżety kobiecej i męskiej reprezentacji piłkarskiej
Duńska federacja piłkarska (DBU) ogłosiła, że budżet kobiecej reprezentacji w piłce nożnej wzrośnie o cztery miliony euro w nadchodzących latach, a do 2028 roku zrównają się z budżetem drużyny męskiej. Taki krok ma na celu promowanie równości w sporcie oraz zapewnienie lepszych warunków dla piłkarek.



