Ze świata 12 czerwca 2012

Kto największą gwiazdą Igrzysk?

Wszyscy eksperci od marketingu zastanawiają się na jakim sportowcu podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie będzie można zarobić. Amerykanie już wiedzą.

\"\"
Eksperci z USA nie mają wątpliwości, że najlepszym ruchem marketingowym będzie podpisanie umowy z pływakiem Ryan’em Lochte. Potencjał tego sportowca jest bywały i nie chodzi jedynie o jego pływackie umiejętności.

Świetnie się prezentuje, ma twarz nadającą się na okładki i jest uwielbiamy przez kibiców dzięki temu, że jest sympatyczny. Zdaniem specjalistów od marketingu w czasie Igrzysk Olimpijskich Lochte będzie kurą znoszącą złote jaja. Nawet Michael Phelps ma zostać zepchnięty w cień historii.

Na chwilę obecną Lochte podpisał kontrakty z takimi firmami jak Gatorade, Gillete, Nissan i NBC. Niedługo ukarze się także DVD o tematyce fitness z jego udziałem. Jeśli ktoś chce jeszcze wykorzystać jego wizerunek musi przygotować się na spory wydatek.