Puma zmienia cele
Władze firmy Puma chcą zerwać z opinią, że kreowana przez nich marka dedykowana jest jedynie sportowcom. Kontynuują jednak współpracę z gwiazdami sportu.
Włodarze marki Puma stwierdzili, że jeśli chcą zwiększyć sprzedaż produktów, które wprowadzają na rynek muszą zmienić sposób postrzegania firmy. Puma ma przestać kojarzyć się jedynie z profesjonalnymi sportowcami, a ma stać się symbolem nowego lifestyle’u.
Efektem takich zabiegów ma być zwiększenie rocznych przychodów z poziomu 3,75 miliardów dolarów do prawie 5 miliardów. Nie zmienia to jednak faktu, że Puma kontynuować będzie współpracę ze znanymi sportowcami, z których najbardziej rozpoznawalnym jest Usain Bolt.
Jamajski sprinter prezentował zresztą niedawno stroje zaprojektowane dla reprezentacji jego kraju z myślą o zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich. Co ciekawe projektowała je Cedella Marley, której ojcem był słynny Bob Marley.