07.06.2012 14:07

Puma zmienia cele

Władze firmy Puma chcą zerwać z opinią, że kreowana przez nich marka dedykowana jest jedynie sportowcom. Kontynuują jednak współpracę z gwiazdami sportu.

Puma zmienia cele

\"\"
Włodarze marki Puma stwierdzili, że jeśli chcą zwiększyć sprzedaż produktów, które wprowadzają na rynek muszą zmienić sposób postrzegania firmy. Puma ma przestać kojarzyć się jedynie z profesjonalnymi sportowcami, a ma stać się symbolem nowego lifestyle’u.

Efektem takich zabiegów ma być zwiększenie rocznych przychodów z poziomu 3,75 miliardów dolarów do prawie 5 miliardów. Nie zmienia to jednak faktu, że Puma kontynuować będzie współpracę ze znanymi sportowcami, z których najbardziej rozpoznawalnym jest Usain Bolt.

Jamajski sprinter prezentował zresztą niedawno stroje zaprojektowane dla reprezentacji jego kraju z myślą o zbliżających się Igrzyskach Olimpijskich. Co ciekawe projektowała je Cedella Marley, której ojcem był słynny Bob Marley.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing