Red Bull współpracuje z niedawnym rywalem
Były sponsor tytularny Williamsa - firma AT&T - ponownie wchodzi do Formuły 1. Tym razem wybór padł na stajnię z logiem Red Bulla.

Partnerstwo zostało oficjalnie potwierdzone podczas Grand Prix w Monaco, gdzie wygrał kierowca Red Bulla – Mark Webber.
Zadaniem zespołu AT&T będzie dostarczenie zespołowi zaawansowanych usług sieciowych ukierunkowanych na szerokopasmowe połączenia na torze i w fabryce Red Bull Racing.
– Red Bull Racing jest zadowolone ze współpracy z innowacyjną firmą AT&T. Byliśmy już klientami tej globalnej i renomowanej marki, a doświadczenia jakie wynieśliśmy ze współpracy napawają nas optymizmem. – mówi Christian Horner, szef zespołu.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Koszulki Manchesteru City na Klubowe Mistrzostwa Świata mają polski akcent
Manchester City już w przeszłości docenił kibiców Lecha Poznań, a wszystko to ma związek ze słynną celebracją zwaną"doing the Poznań" – wyjątkowym sposobem świętowania goli, który trafił z Polski na angielskie stadiony.



