Nowa aplikacja od Budweisera
Oficjalny sponsor FA Cup przygotował dla fanów angielskiej piłki nożnej ciekawą aplikację na smartfony. Pozwala ona robić zdjęcia z repliką pucharu FA Cup.

Chodzi o program Man of the Match, który już od jakiegoś czasu pozwala piłkarskim kibicom między innymi wybierać zawodnika meczu oraz zapoznawać się z dokładnymi statystykami.
Teraz aktywowano nową funkcję. Właściciel smartfona, który najedzie kamerą swojego telefonu na promocyjną podkładkę pod piwo marki Budweiser ujrzy na swoim wyświetlaczy replikę trofeum FA Cup w 3D.
Aplikację przygotowała firma Aurasma. – Częścią misji Budweisera jest przybliżanie kibiców do słynnego pucharu i to właśnie uczyniliśmy – powiedział Iain Newell, dyrektor marketingu Budweisera na Europę.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
