Aktualności 25 czerwca 2021

Carabao przedłużyło umowę sponsorską z English Football League

English Football League oraz koncern Carabao przedłużyli współpracę do 2024 roku. Na mocy tej umowy producent napojów energetycznych wciąż będzie sponsorem Pucharu Ligi Angielskiej.

Sponsorowanie futbolu impulsem do wzrostu wartości marki

Carabao to tajski gigant na rynku napojów energetycznych. Według danych z 2018 roku wartość rynkowa marki wynosiła 35 miliardów baht, czyli blisko miliard euro. Duży wpływ na popularność tajskiego brandu ma niewątpliwie zaangażowanie sponsorskie w piłkę nożną. Od 2016 roku Carabao jest sponsorem tytularnym Pucharu Ligi Angielskiej. Poza tym, koncern jest sponsorem głównym brazylijskiego CR Flamengo, a także współpracuje z tadżyckim FK Khujand.

Współpraca przedłużona do 2024 roku

English Football League i Carabao właśnie potwierdziły przedłużenie umowy, która trwa już pięć lat. Na mocy nowego kontraktu, oba podmioty będą ze sobą współpracować do 2024 roku. Tym samym wciąż producent napojów energetycznych będzie sponsorem tytularnych Pucharu Ligi Angielskiej.

Rozgrywki były dla marki fantastycznym atutem, dając nam możliwość poszerzenia naszej bazy klientów w Wielkiej Brytanii, jednocześnie podnosząc świadomość marki Carabao wśród fanów piłki nożnej na całym świecie – powiedział David Butcher, manager marki w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Jak informuje “Daily Mail”, za cały okres umowy English Football League otrzyma 42 miliony funtów.