Nowe logo hiszpańskiej federacji piłkarskiej. Wygrał minimalizm
Nowe otwarcie
We wtorek zorganizowano specjalną konferencję prasową, na której prezydent RFEF (hiszpańskiej federacji piłkarskiej) wytłumaczył powody zmiany loga – Na wstępie chciałbym podziękować projektantom za ich fantastyczną pracę. To nie tylko zmiana wizerunku i loga, ale także kroju pisma wzorowanego na fladze Hiszpanii. Ważne jest, by znać przyczyny tej zmiany.
Zmiana podyktowana jest częścią naszego planu strategicznego i brali w niej udział prezesi federacji terytorialnych. Miejmy nadzieję, że marka będzie nam towarzyszyć w bardzo ważnych sukcesach. To wizerunek reprezentacji narodowych, naszych zawodników. Wszystkich kobiet i mężczyzn, którzy są częścią naszej federacji – oznajmił Luis Rubiales.
Mieszane uczucia
Zmianę loga bardzo głośno skomentowali kibice. W oczach wielu sympatyków forma graficzna wypada bardzo słabo i przypomina bardziej koncern farmaceutyczny. Pewien minimalizm zawsze ma swoich zwolenników, jednakże w tym przypadku można jednak mówić o przesadnej prostocie.