Ze świata 28 lipca 2020

AC Milan przedłuża umowę z Emirates o 3 lata

AC Milan oficjalnie potwierdził przedłużenie umowy sponsorskiej z Emirates do końca sezonu 2022/2023. Drużyna Rossonerich ma otrzymać 10 mln euro plus premie za sezon.

Zgodnie z nową umową logo linii lotniczych pozostanie nie tylko na koszulkach pierwszej drużyny, ale będzie widoczne również na kompletach drużyn młodzieżowych. Nieoficjalnie mówi się, że wpływy do kasy klubu z tytułu nowego kontraktu będą mniejsze o około 15% w stosunku do poprzedniej umowy. Emirates pozostaje głównym sponsorem Milanu, jednak nowa umowa pozwala klubowi umieścić logo innych sponsorów na rękawach koszulek pierwszej drużyny, na strojach treningowych oraz na koszulkach drużyny kobiecej. Może się to więc okazać zbawienne dla klubu i pozwolić na zrekompensowanie powstałej różnicy.

Z radością ogłaszamy przedłużenie o trzy lata naszej współpracy z Emirates, która naprawdę przetrwała próbę czasu. Odnowienie umowy jest świadectwem długoterminowego i opartego na współpracy partnerstwa, które reprezentują obie strony – powiedział Casper Stylsvig, dyrektor finansowy, AC Milan. Po czym dodał, że nowa umowa z Emirates umożliwia również klubowi przedefiniowanie strategii partnerstwa, zapewniając większą liczbę sponsorów, a tym samym większy potencjał do dalszego rozwoju.

AC Milan jest wspaniałym partnerem dla Emirates. Mamy podobną wizję dostarczania wysokiej jakości wrażeń i cieszymy się na możliwość kontynuowania naszej współpracy. Przedłużenie umowy świadczy o naszym zaangażowaniu w klub i fanów tego sportu we Włoszech i na świecie – powiedział z kolei Flavio Ghiringhelli, dyrektor włoskiego oddziału Emirates.

Współpraca Milanu i Emirates trwa już niemal 13 lat. Rozpoczęła się w 2007 roku, a następnie od sezonu 2010/2011 logo dubajskich linii trafiło na koszulki i pozostaje tam do dzisiaj.