Ze świata 11 maja 2020

Amazon nie zrezygnuje z NFL

National Football League (NFL) zawarła trzyletni kontrakt z Amazonem, w ramach którego gigant handlu elektronicznego będzie nadal transmitował „Thursday Night Football”. Umowa obowiązuje do sezonu 2022.

Amazon ponownie pokaże 11 meczów w ramach wspomnianego pasma. Dostępne będą w usłudze Prime Video oraz na Twitch.

Kontrakt zawiera jednak także nowy element. Amazon uzyskał wyłączne prawa do jednego sobotniego meczu, która będzie również będzie można obejrzeć w Prime Video i Twitch.

– Rozszerzenie tej współpracy wokół „Thursday Night Football” jest kontynuacją naszej kluczowej misji dostarczania meczów NFL tak wielu fanom na jak najwięcej sposobów. Zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie – powiedział Brian Rolapp, dyrektor ds. mediów i biznesu NFL.

Warunki finansowych nie ujawniono. Poprzedni dwuletni pakt był podobno warty 65 mln dolarów rocznie.