Ze świata 7 maja 2020

Kolejna marka odzieżowa w świecie sportu

Odzież sportowa to ciągle rynek, na którym jest sporo miejsca. Przynajmniej tak uważają niektórzy. W tym przypadku mówimy o marce COS, która należy do giganta Hennes & Mauritz AB.

Pierwszą kolekcję tworzą damskie ubrania, zaprojektowane dla miłośniczek aktywnego stylu życia.
Design linii Active, jak czytamy w komunikacie prasowym, „łączy ponadczasowy styl COS i zaangażowanie w przyjazne środowisku metody produkcji. Zastosowane w niej nowoczesne włókna funkcyjne powstały z surowych, odnawialnych tworzyw. Pozyskane z recyklingu poliester i nylon w produktach występują obok organicznej bawełny. Z materiałów tych powstała podstawa sportowej garderoby, której elementy sprawdzą się podczas treningu, jak i w stylizacjach „athleisure”.”

Kolekcja będzie dostępna od 6 maja wyłącznie w sprzedaży online.