Ze świata 22 lipca 2011

Profil Liverpoolu na Weibo

Liverpool FC rusza z kampanią reklamową na rynku azjatyckim. Profil klubu pojawił się niedawno na lokalnym serwisie społecznościowym - Weibo.

\"\"
Za start akcji promocyjnej odpowiedzialna jest grupa Mailman, koordynująca działalność znanych firm i osobistości na tego typu portalach. Strona Liverpoolu na łamach Weibo zachęca do kontaktów kibiców pomiędzy oboma kontynentami zapewniając profesjonalne tłumaczenia publikowanych wpisów oraz dostarczanie multimedianych programów piłkarskich.

Kampania zbiegła się w czasie z wizytą klubu na terenie Azji w ramach tournee "Asian Tour". – Korzystanie z takich platform, jak Weibo, pozwala nam na rozwijanie strategii pozyskiwania kibiców w Chinach. W ciągu 100 lat istnienia klubu nie byliśmy tutaj nigdy, dlatego czujemy, że trzeba nadrabiać stracony czas – stwierdził Ian Ayre, dyrektor zarządzający Liverpoolu.

– Ze względu na markę drużyny, jest to wejście na rynek wyjątkowo łatwe. Na pozytywne wyniki sondażów nie trzeba będzie długo czekać – podsumował lakonicznie Andrew Collins, pracownik Mailman. Firma ta zajmuje się także promocją ligi australijskiej oraz American Airlines.