Coca-Cola promuje się na ścianie
Ofensywa marketingowa Coca-Coli z udziałem Marka Ronsona i Katy B trwa w najlepsze. Tym razem miejscem promocji była ściana we wschodnim Londynie.
Artyści odsłonili w cieniu Stadionu Olimpijskiego kompozycję powiązaną z akcją "Move to The Beat" – kampanii marketingowej, która "zaatakuje" 11 europejskich rynków. Więcej o akcji poczytać można TUTAJ.
Do namalowania grafiki zaproszono młodych artystów z całego świata. Dzieło na położonej w Hackney (wschodni Londyn) ścianie ma 25 metrów szerokości i 10 metrów długości.
Odsłonięcie projektu zbiegło się w czasie z rozpoczęciem akcji promocyjnej na oficjalnym profilu koncernu na Facebooku oraz startem emisji reklamy, która zaangażować ma ludzi młodych do udziału w Igrzyskach Olimpijskich.
Zdjęcia z tego wydarzenia znaleźć można w naszej galeriiTUTAJ