Ze świata 20 kwietnia 2020

NBA razem z gigantem technologicznym

National Basketball Association (NBA) i gigant technologiczny Microsoft opracowują platformę przesyłania strumieniowego bezpośrednio do konsumenta.


Microsoft i NBA Digital oraz Turner Sports stworzą nową platformę w chmurze Microsoft Azure. Wszystko w celu zapewnienia spersonalizowanych i zlokalizowanych doświadczeń dla międzynarodowego grona fanów NBA.

Współpraca będzie również integrować różne produkty i usługi ligi w Ameryce Północnej.

– Partnerstwo z Microsoftem pozwoli nam zredefiniować sposób, w jaki fani doświadczają koszykówki w NBA. Nasz cel we współpracy z Microsoftem to tworzenie indywidualnie dostosowanych treści, które pozwolą na to – bez względu na to, czy oglądają mecz z trybun, czy gdziekolwiek na świecie – aby całkowicie zanurzyć się w grze i wejść w interakcję bezpośrednio z drużynami i koszykarzami – mówi Adam Silver, komisarz NBA.

Warto pamiętać, że Microsoft współpracuje od lat z National Football League (NFL).