Ze świata 19 marca 2020

LeBron James twarzą giganta telekomunikacyjnego

LeBron James, gwiazda National Basketball Association (NBA), został ambasadorem giganta telekomunikacyjnego AT&T.

AT&T i James będą współpracować z rodziną marek AT&T, a także partnerami sportowymi firmy, takimi jak NBA. Koszykarz poprowadzi także krajową kampanię reklamową nowej usługi telewizyjnej AT&T.

Porozumienie skoncentruje się również na wykorzystaniu rozrywki, technologii i innowacji do wspierania postępu społecznego. AT&T ma także wspierać charytatywne działania sportowca. AT&T sfinansuje instytut edukacyjny w wiosce I Promise LeBron James Family Foundation, która zapewnia mieszkania przejściowe dla uczniów i rodzin.

Partnerstwo zapewnia również wsparcie LeBron James Family Foundation w ramach inicjatywy AT&T Aspire.

– To, że jedna z największych firm komunikacyjnych na świecie wierzy w moje dzieci, a praca, którą wykonujemy na rzecz podnoszenia rodzin, jest niesamowita – powiedział James. – Jestem podekscytowany tym partnerstwem i możliwościami.