Nowy szef, nowa kampania Under Armour
Under Armour rozpoczęło nową i bardzo oczekiwaną kampanię. To zarazem kolejny rozdział pod przewodnictwem nowego prezesa.

Kampania "Protect this House” pomogła firmie zyskać na znaczeniu w kraju 15 lat temu. Teraz przedsiębiorstwo z Baltimore próbuje zmotywować sportowców na całym świecie przesłaniem wytrwałości i pokonywania przeciwności za pomocą nowego hasła: "The only way is through".
To zarazem pierwsza akcja pod zarządzaniem Patrika Friska, który zastąpił od 1 stycznia 2020 Kevina Planka.
Frisk i Plank poinformowali analityków z Wall Street, że firma rozpocznie „tryb aktywacji” w 2020 roku. Frisk nazwał rozpoczęcie kampanii „wielkim momentem”. Powiedział, że Under Armour spędził ostatnie sześć miesięcy testując jego części z konsumentami, aby „upewnić się, że wszystko jest w porządku i że ma odpowiedni wpływ na odbiorców”.
Prezentacja podczas "Human Performance Summit" była okraszona wizytą wielu znamienitych sportowców jak choćby Michael Phelps, Lindsey Vonn, Bryce Harper, Natasha Hastings.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



