FC Barcelona z nowym partnerem
Hiszpański gigant piłkarski, FC Barcelona, związał się czteroletnią umową z brokerem Forex.
Firma została oficjalnym partnerem handlowym klubu, a kontrakt będzie obowiązywać do 2024 roku.
Na mocy współpracy FBS będzie tworzyć kreacje z brandingiem klubu mające na celu zwiększenie zaangażowania fanów. Logo firmy pojawi się też na ekranach LED na Camp Nou.
Ta transakcja jest częścią globalnej strategii ekspansji FC Barcelony opartej na umowach premium w różnych kategoriach.
– Uważamy, że to partnerstwo pomoże obu stronom jeszcze bardziej przekroczyć granice i znaleźć się w centrum uwagi na nowych placach gry – stwierdził Ali Heder, dyrektor ds. marketingu FBS.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Duńczycy wyrównują budżety kobiecej i męskiej reprezentacji piłkarskiej
Duńska federacja piłkarska (DBU) ogłosiła, że budżet kobiecej reprezentacji w piłce nożnej wzrośnie o cztery miliony euro w nadchodzących latach, a do 2028 roku zrównają się z budżetem drużyny męskiej. Taki krok ma na celu promowanie równości w sporcie oraz zapewnienie lepszych warunków dla piłkarek.



