Ze świata 17 stycznia 2020

NFL kooperuje z H&M

National Football League (NFL) ogłosiła współpracę z marką modową H&M. Jej celem jest wprowadzenie na rynek dedykowanej gamy odzieży.


W zawarciu kontraktu pośredniczyła agencja IMG. Na jej mocy produkty męskie, damskie i dziecięce NFL będą sprzedawane w ponad 20 krajach, z wyłączeniem Stanów Zjednoczonych.

Kurtki, koszulki i inna męska odzież wierzchnia już jest dostępna w sklepach i internecie, a linie kobiet, dzieci oraz akcesoriów pojawią się w przyszłym sezonie.

Warto tu wyjaśnić, że IMG zostało wyłącznym przedstawicielem NFL ds. licencjonowania na wybranych rynkach w Europie oraz Azji w 2017 roku.

Gama odzieży i akcesoriów H&M będzie miała na celu zaspokojenie popytu generowanego przez mecze w sezonie w Londynie i Meksyku oraz popularność Super Bowl, który jest oglądany w 180 krajach i transmitowany w prawie 25 różnych językach.