Ze świata 12 stycznia 2020

Lacoste lepsze od Nike i Le Coq Sportif

Francuska Federacja Tenisowa (FFT) przedłużyła umowę z francuską marką odzieżową Lacoste. Kontrakt podpisano na kolejne sześć lat.

W ramach umowy Lacoste dostarczy oficjalne dresy dla seniorskich drużyn francuskich w Pucharze Fed i Pucharze Davisa, a także drużyn juniorów i drużyn paratenisa w tym kraju.

Zostanie również wydana licencjonowana kolekcja pod wspólną marką Lacoste i „Equipes de France”. Do sprzedaży ma trafić w 2021 roku.

Lacoste to wieloletnie wsparcie francuskiego tenisa. W 2018 roku marka odnowiła partnerstwo z turniejem Roland-Garros w ramach umowy z FFT, która trwa do 2025 roku. Lacoste jest obecnie partnerem premium French Open, obok Emirates, Oppo, Peugeot i Rolex.

Inne marki konkurujące o te prawa, według L’Équipe, to Le Coq Sportif, a także gigant sportowy Nike.