Lagardère sprzeda udziały w sportowym oddziale
Francuski konglomerat medialny Lagardère potwierdził plany sprzedaży 75 procent udziałów w Lagardère Sports.

Nabywcą ma zostać H.I.G Capital z siedzibą w Miami. Szacuje się, że transakcja będzie opiewać na około 110 mln euro.
Transakcja ma zostać sfinalizowana przed końcem pierwszego kwartału 2020 roku.
Ten ruch ma pozwolić Lagardère na skoncentrowanie się na działalności wydawniczej i travel retail. Z kolei Lagardère Sports będzie mogło wdrożyć „plany strategiczne” w ramach nowego większościowego akcjonariusza i pozwoli firmie podjąć decydujące kroki ku własnej „strategii ukierunkowania”.
Transakcja z H.I.G zakończy długie poszukiwania przez Lagardère nabywcy na dział marketingu sportowego. Podobno zainteresowane nim były także amerykański gigant Wasserman oraz hiszpańskie Mediapro.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



