Ze świata 29 grudnia 2019

Agresywna polityka cenowa DAZN

DAZN, platforma sportowa over-the-top, która zdobywa coraz więcej rynku na świecie, zapowiedziała ostrą walkę o klienta w Brazylii.


Otóż DAZN obniży miesięczne subskrypcje o 48 procent, do 19,90 reali brazylijskich (ok. 18,75 zł). Obniżka nastąpi od pierwszego kwartału 2020 roku.

To nowa inicjatywa DAZN skierowana tak do nowych, jak i obecnych klientów. Stanowi część planów firmy na przyspieszenie wzrostu w regionie.

– Mamy już dużą liczbę Brazylijczyków na platformie oraz osiągnęliśmy rekordowy download w zaledwie siedem miesięcy działalności – przyznał Bruno Rocha, wiceprezes wykonawczy DAZN w Brazylii.

Zarazem DAZN dodało wyłączne prawa w Brazylii do pokazywania 52 meczów w sezonie w regionalnych rozgrywkach Campeonato Paranaense. To uzupełnienie bohater oferty, w której są choćby transmisje z Copa Sudamericana, czy Premier League, Ligue 1 Conforama oraz Serie A TIM.