Ze świata 28 grudnia 2019

Bridgestone partnerem Eurosportu

Producent opon Bridgestone, który jest sponsorem TOP Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego ma nową umowę.


Otóż będzie partnerem prezentującym relacji z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, których oficjalnym nadawcą w Europie jest Eurosport.

– Osiągany przez Eurosport zasięg i budowany poziom zaangażowania widzów, w połączeniu z możliwościami produkcyjnymi i kreatywnością, sprawiają, że jesteśmy najlepszym partnerem dla wszystkich marek, które chcą angażować miliony fanów w całej Europie wokół igrzysk olimpijskich – nie ukrywa Mike Rich, Eurosport head of sports marketing solutions.

Głównym elementem współpracy będzie sponsoring serii „Essential Olympic Stories”, czyli programu przedstawiającego największych bohaterów i najważniejsze momenty igrzysk.

Bridgstone będzie też choćby sponsorem porannego podsumowania kolejnych dni wydarzeń na igrzyskach w Tokio.

Istotnym elementem będzie również branding na stronie oraz w aplikacji Eurosportu, a także akcje specjalne związane z najważniejszymi momentami igrzysk.