Ze świata 15 grudnia 2019

Infront wierzy w hokej

Agencja Infront poinformowała, iż przez kolejne pięć sezonów będzie wyłącznym partnerem medialnym i marketingowym Hokejowej Ligi Mistrzów (CHL).


Warto dodać, że umowa rozpocznie swój bieg od kampanii 2023/24 i potrwa do końca 2027/28. Współpraca między stronami rozpoczęła się od startu rozgrywek w 2014 roku. Następnie została przedłużona w 2016 roku.

Umowa obejmuje prawa medialne oraz sponsorskie, ogólne zarządzanie usługami cyfrowymi, czy produkcją telewizyjną.

Bruno Marty, starszy wiceprezes ProSports w Infront, powiedział: – Umowa ta potwierdza naszą wiodącą pozycję na światowej scenie hokeja na lodzie. Infront od samego początku jest częścią DNA Hokejowej Ligi Mistrzów. Dalszy rozwój jest czymś, na czym chcemy opierać się dzięki tej nowej umowie.

Peter Zahner, prezes CHL, dodał: – Podpisanie kolejnego pięcioletniego przedłużenia jest bardzo silnym przesłaniem dla fanów i mediów – przede wszystkim pokazuje, że Infront mocno wierzy w nasz produkt, ale pokazuje także duże zaangażowanie wszystkich naszych akcjonariuszy i partnerów, którzy będą nadal ciężko pracować nad ustanowieniem CHL jako największych rozgrywek hokejowych w Europie.