UFC wchodzi na Snapchata
Ultimate Fighting Championship, największa organizacja mieszanych sztuk walki, podpisała umowę z platformą społecznościową Snapchat.
Zgodnie z kontraktem co najmniej 200 różnych treści zostanie udostępnionych za pośrednictwem Snapchat Discover. „Embedded” i „UFC Pulse” będą również dostępne jako programy Snapchata.
„UFC Pulse” będzie emitowany trzy razy w tygodniu i będzie zawierał m.in. podgląd karty walki na nadchodzący weekend. „Embedded” zapewnia fanom zakulisowy dostęp do gwiazd UFC podczas przygotowań do walki.
Snapchat będzie również współpracował z UFC przy co najmniej 20 częściach „Our Stories”. Dodatkowo zostaną dodane filtry dedykowane UFC.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Leo Messi zaprezentował nową koszulkę Interu Miami. To „Euphoria”
Leo Messi ostatnio jest rozchwytywany poza boiskiem. Najpierw był na Caesars Superdome w Nowym Orleanie, gdzie oglądał rywalizację w ramach Super Bowl, starcie Philadelphia Eagles z Kansas City Chiefs, a później pokazał kibicom Interu Miami nową koszulkę klubu z Florydy z inspirującym przesłaniem.



