Ze świata 12 grudnia 2019

Manchester United z gigantem ecommerce

Manchester United FC nie przestaje prowadzić ofensywy handlowej. Klub Premier League podpisał umowę z potentatem na rynku ecommerce.


"Czerwone Diabły" związały się z Alibaba Group. Na mocy parafowanego porozumienia treści klubowe będą dystrybuowane na platformach chińskiej firmy.

Alibaba zyskał wyłączne prawa medialne do wybranych meczów pierwszej drużyny Manchesteru United, skrótów, czy zlokalizowanych oryginalnych produkcji.

Ponadto klub będzie współpracować z Alibaba przy tworzeniu sklepu klubowego na platformie Tmall. Sklep stanie się oficjalnym sklepem internetowym sprzedającym produkty United chińskim konsumentom i będzie promowany na kanale Youku.

– Jesteśmy dumni z pasjonatów, którzy śledzą nas na całym świecie, a chińscy kibice są tego ogromną częścią. Zawsze szukamy nowych sposobów na nawiązanie kontaktu z fanami, a partnerstwo z Alibabą umożliwia im bezpośrednie połączenie się z klubem za pośrednictwem jednej z najpopularniejszych chińskich platform streamingowych – powiedział Richard Arnold, dyrektor zarządzający klubu.