Ze świata 25 listopada 2019

Brooklyn Nets na piwie

Brooklyn Nets ogłosiły szeroko zakrojone, wieloletnie partnerstwo z amerykańską firmą piwowarską Anheuser-Busch.


Przedsiębiorstwo tym samym stało się oficjalnym krajowym sponsorem piwnym franczyzy występującej w National Basketball Association.

W ramach porozumienia Anheuser-Busch zyska przestrzeń promocyjną w Barclays Center. Umowa obejmuje także inicjatywy społecznościowe Nets ze szczególnym uwzględnieniem działań w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Anheuser-Busch będzie także oficjalnym krajowym sponsorem dla NetsGC, zespołu sportowego występującego w NBA 2K League.

Warto zauważyć, że firma przesunęła koronę w logo swojej marki Budweiser. Będzie ono widoczne w trakcie meczów w trakcie City Edition. Jest to ukłon w kierunku The Notorious B.I.G., uważanego za „syna Brooklynu”, i jednego z najważniejszych artystów hip-hopowych wszech czasów, który zmarł w 1997 roku i słynnego zdjęcia Biggiego Smalls’a znanego jako „King of New York”.