Ze świata 11 listopada 2019

Inter negocjuje ze sponsorem głównym

W 2021 roku zakończy się obecna umowa Interu Mediolan ze sponsorem głównym, firmą Pirelli. Innymi słowy, to dobry czas na rozmowy.


Jak informuje "Corriere dello Sport”, te zostały już podjęte. To zwrot akcji, gdyż jeszcze kilka tygodni temu było głośno o zainteresowaniu miejscem włoskiej firmy oponiarskiej przez Evergrande, czyli chińskiego giganta działającego na rynku nieruchomości.

Zarazem trzeba pamiętać, że Pirelli wspiera Inter od sezonu 1995/96, a aktualna umowa opiewa na około 10,5 mln euro rocznie.

Mediolaczńycy są przekonani, że powinni dostawać więcej od sponsora głównego. Za przykład podają Juventus i Jeepa. Inter wycenia główne miejsce na koszulkach na około 25 mln europejskiej waluty, z możliwością wzrostu do 30 mln z bonusami.

Pirelli ponoć jest skłonne zwiększyć zaangażowanie finansowe, ale nadal pozostaje spora rozbieżność między wycenami obu stron.