Ze świata 29 października 2019

Juventus z kolejną wielką umową

Juventus FC, piłkarski mistrz Włoch, nie zatrzymuje się i podpisuje kolejny kontrakt sponsorski z dużą firmą.


Tym razem mowa o gigancie napojów bezalkoholowych, czyli firmie Coca-Cola. Dwuletnia umowa jednak ma się koncentrować na rynku włoskim i zakłada wiele form aktywacji.

Na mocy współpracy marka napojów zyska widoczność i branding w restauracjach, lożach i strefach hospitality na Allianz Stadium. Będzie także obecna w flagowym sklepie klubu w Mediolanie oraz na platformach cyfrowych klubu.

Jak informuje "SportBusiness Soccer”, Coca-Cola dołącza do 35 innych marek sponsorujących potentata Serie A TIM. Generują one łącznie około 136,9 mln euro przychodów ze sponsoringu rocznie.

Coca-Cola dołącza do trzeciego poziomu na drabinie sponsorskiej Juventusu, między innymi obok Budweisera, który na początku października podpisał trzyletnia umowę.

Ciekawostką jest, że w Serie A firma nie wspiera żadnego klubu. Juventus będzie pierwszy.