Ze świata 27 października 2019

FIGC poszerza kooperację z TIM

Włoska Federacja Piłkarska (FIGC) uzgodniła warunki umowy z TIM, gigantem telekomunikacyjnym.


Porozumienie będzie obowiązywać przez dwa sezony i obejmuje media oraz prawa sponsorskie koncentrujące się na piłce nożnej kobiet.

TIM w kwietniu 2019 roku parafowało czteroletnią umowę z FIGC. Jednak teraz TIM będzie sponsorem tytularnym kobiecej Serie A i głównym rozgrywek kobiecych organizowanych pod egidą FIGC w sezonach 2019/20 oraz 2020/21.

Dodatkowo TIM TV będzie transmitowało sześć meczów ligowych w każdej kolejce, z czego pięć na żywo, a jedno z opóźnieniem.

Platforma OTT TIM – TIMVision – będzie też oficjalnym kanałem nadawania treści FIGC.

Prócz tego należy pamiętać, że TIM jest sponsorem wszystkich reprezentacji Włoch w piłce nożnej.