Ze świata 20 października 2019

Po Manchesterze City czas na Bayern

Trwa ofensywa marki Vejo w europejskiej piłce nożnej. Firma z Los Angeles po kontrakcie z Manchesterem City FC związała się z FC Bayernem Monachium.


Vejo został oficjalnym inteligentnym urządzeniem mieszającym do odżywek sportowych w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Północnej.

Warto dodać, że umowa to najnowszy efekt działań biura klubu w Nowym Jorku, które powstało w 2014 roku.

– Nasza stała obecność oraz częste mecze w Stanach Zjednoczonych uwypukliły zasięg i zaangażowanie klubu, co doprowadziło do szczególnej współpracy, takiej jak ta z Vejo – powiedział Rudolf Vidal, prezes amerykańskiego oddziału klubu.

W ramach wieloletniego sojuszu Vejo i klub opracują zestaw startowy pod wspólną marką, a także specjalną towarzyszącą mieszankę na bazie roślin strączkowych.