Ze świata 10 października 2019

Juventus ma swoje oficjalne piwo

Mistrz Włoch w piłce nożnej, Juventus FC, ogłosili podpisanie kontraktu z marką piwa Budweiser.


W ramach trzyletniej umowy z Anheuser-Busch InBev, właścicielem brandu, zapowiedziano szereg aktywacji cyfrowych i innowacyjnych projektów, wykorzystując tożsamość wizualną klubu w kampaniach promocyjnych.

Główny dyrektor ds. przychodów Juventusu, Giorgio Ricci, powiedział: – Globalność jej marki była często wyrażana w ostatnich latach poprzez kampanie reklamowe, które są wciąż w pamięci wszystkich. Działali przy Super Bowl czy Mistrzostwach Świata FIFA. Ta dbałość o rozrywkę będzie miała kluczowe znaczenie dla partnerstwa, które będzie nas wiązać w nadchodzących sezonach.

Benoit Bronckart, dyrektor generalny AB InBev Italia, dodał: – Podobnie jak sport, piwo łączy tysiące ludzi od tysięcy lat i nie możemy się doczekać świętowania kolejnych zwycięstw Juventusu wraz z zespołem i wszystkimi jego fanami.

To kolejna wielka umowa przedstawiciela Serie A TIM w ostatnich tygodniach. Dopiero co klub związał się z 10Bet. Podobno niebawem powinno też dojść do zawarcia nowego porozumienia z marką Jeep.