Le Floc’h zastąpiony przez Thomasa
Zastąpił na stanowisku Philippe’a Le Floc’ha, który nadzorował sprzedaż pakietów sponsorskich na Mistrzostw Świata od 2016 roku. Teraz opuszcza organizację z powodów osobistych.
Thomas będzie kierował operacjami handlowymi w FIFA i ma nadzorować przegląd strukturalny tego organu, w tym zmiany kadrowe.
Thomas pracował wcześniej jako dyrektor generalny szwajcarskiej agencji Team Marketing, która posiada wyłączne prawa od UEFA, organu zarządzającego europejską piłką nożną, do sprzedawania ofert medialnych i sponsoringu Ligi Mistrzów.
Thomas pełnił również funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży sportu w Fox International Channel, po czym założył niezależną agencję praw medialnych Talisman Sports Media.
– Wierzymy, że budujemy odpowiedni zespół, aby przenieść FIFA na wyższy poziom i wydobyć pełny potencjał z różnorodnego i dynamicznego rynku mediów oraz sponsoringu, z którego wpływy zostaną ponownie zainwestowane w rozwój futbolu w całym świat – powiedziała Fatma Samoura, sekretarz generalny FIFA.