Ze świata 8 września 2019

Chelsea szuka nowego sponsora głównego

Według angielskich mediów Chelsea FC, czołowy klub Premier League, rozpoczęła rozmowy z potencjalnymi sponsorami głównymi.

Londyńczycy weszli w ostatni rok umowy sponsorskiej z Yokohama Tyres. Pięcioletnia współpraca opiewała na 200 mln funtów i była drugą co do wielkości w momencie zawarcia. Od tego czasu została przyćmiona przez sześciu rywali ligowych.

Według „The Athletic” strony ponoć rozmawiały o przedłużeniu kontraktu po 2020 roku podczas przedsezonowego tournee po Japonii. Wydaje się, że mając wiedzę po tym spotkaniu klub rozpoczął poszukiwania.

Warto pamiętać, że w 2016 roku Chelsea zawarła prestiżowy kontrakt z Nike o wartości 60 mln funtów za sezon. W poprzednim roku Hyundai za reklamę na rękawkach zapłacił 50 mln za sześcioletnią współpracę. Można być zatem spokojnym, że znajdzie się chętny, by zająć miejsce japońskiego producenta opon.