Ze świata 1 września 2019

FC Barcelona z marką Cupra

FC Barcelona podpisała wieloletnią umowę o współpracy z marką Cupra. Będzie ona oficjalnym partnerem motoryzacyjnym i ds. mobilności.


Kontrakt ma obowiązywać przez najbliższe pięć lat. Na mocy kooperacji podmioty mają wspólnie rozwijać projekty mobilności i wspierać innowacje wokół Camp Nou.

Co ważne, strony łączy partnerstwo oparte na trzech filarach. Po pierwsze, partnerzy pochodzą z Barcelony i mają wspólną wizję budowania wizerunku miasta na całym świecie. Strony chcą także wspierać młode talenty oraz rozwijać innowacje. Łączą ich też takie wartości jak pasja, ambicja, praca zespołowa oraz przyjmowanie globalnej perspektywy w działaniu.

– Ten innowacyjny sojusz z jednym z największych klubów piłkarskich na świecie pokazuje nasze silne zaangażowanie w markę Cupra i w przyszłość mobilności w Barcelonie. Współpraca z instytucją, taką jak FC Barcelona, którą wspiera ponad 340 milionów fanów na całym świecie, jest także elementem naszej strategii globalizacji – powiedział Luca de Meo, prezes Seata i prezes zarządu Cupra.

Marka będzie widoczna na terenie wokół obiektów stadionowych. Podczas meczów na Camp Nou działać zacznie również CUPRA VIP Box. Na stadionie powstanie także tymczasowa strefa CUPRA dostępna dla fanów. Kolejne szczegóły współpracy i planowanych projektów zostaną ujawnione niebawem.