Ze świata 20 sierpnia 2019

Brazylijska piłka nie rezygnuje z napojów

Brazylijska marka napojów bezalkoholowych Guarana Antarctica przedłuża współpracę z Brazylijską Konfederacją Piłkarską (CBF).


Guarana Antarctican to najlepiej sprzedający się w Brazylii napój bez coli. Jest własnością grupy AmBev, spółki zależnej od Anheuser-Busch InBev.

Nowa umowa z CBF będzie obowiązywać w latach 2019/20 do 2026/27 i zastąpi 18-letnik ontrakt podpisany przez Ambev dla marki w 2001 roku. Federacja powinna zarobić około 8 mln euro rocznie.

Odnowione porozumie utrzymuje pozycję marki na najwyższym stopniu drabiny sponsorskiej CBF, wraz z brazylijskim bankiem Itaú, gigantem artykułów sportowych Nike i marką telefonów komórkowych Vivo.

Zgodnie z umową marka Guarana Antarctican pozostanie widoczna na zestawach treningowych zarówno drużyn narodowych Brazylii mężczyzn, jak i kobiet.

Guarana Antarctica nabywa również prawa do używania piłkarzy w kampaniach promocyjnych i reklamowych.

Portfolio partnerów CBF obejmuje teraz czterech wyżej wymienionych sponsorów najwyższego poziomu oraz siedmiu partnerów drugiego poziomu: MasterCard, GOL, CIMED, SEMP TCL, Fiat, Ultrafarma i EE English Live.