Ze świata 17 sierpnia 2019

Pierwsza taka umowa Manchesteru United

Manchester United FC występujący w Premier League podpisał nową, ważną umowę partnerską z azjatycką marką bukmacherską Yabo Sports.


Czemu ważną? Jest to bowiem pierwszy kontrakt klubu z azjatyckim partnerem bukmacherskim.

Według „SportBusiness” porozumienie ma charakter wieloletni i globalny.

Yabo Sports ma dołączyć do najważniejszych sponsorów klubu, czyli Chevroleta i Kohlera, adidasa i Aon.

Przyjmuje się, że umowa zostanie oficjalnie ogłoszona w najbliższych tygodniach.

Yabo Sports zastępuje MoPlay, z którym wieloletnie porozumienie zostało prawdopodobnie rozwiązane wcześniej.

Yabo Sports sponsorowało już wiele klubów, w tym Herthę BSC oraz z AS Monaco. Jednakże w obu przypadkach kontrakty miały charakter regionalny i skupiały się na rynku azjatyckim.

W ciągu ostatniej dekady Manchester United podpisał globalne umowy bukmacherskie z pięcioma markami: Betfair (2009), Bwin (2012), Marathonbet (2015), MoPlay (2018) i Yabo Sports (2019).