Ze świata 16 sierpnia 2019

SPFL szuka sponsora tytularnego

Scottish Professional Football League (SPFL) rozpoczęła poszukiwania nowego sponsora tytularnego.


To następstwo informacji od Ladbrokes. Brytyjski bukmacher poinformował, iż nie będzie przedłużał po sezonie współpracy z zarządcą rozgrywek piłkarskich w Szkocji.

Ladbrokes zakończy swój pięcioletni związek z ligą szkocką, ponieważ kontynuuje strategię zmniejszania swojej widoczności podczas meczów piłki nożnej.

Neil Doncaster, dyrektor generalny SPFL, powiedział: – Właściciel Ladbrokes, GVC Holdings, niedawno ogłosiła zmniejszenie widoczności swoich marek bukmacherskich podczas meczów piłki nożnej, w tym w meczach SPFL w sezonie 2019/20.

Ladbrokes współpracę z SPFL rozpoczęło w 2015 roku. Pierwsza umowa była dwuletnia i opiewała najpierw na 2 mln funtów, a w kolejnym roku na 2,1 mln. Następnie podjęto decyzję o przedłużeni kooperacji na sezon 2017/18 za 1,5 mln. Dopiero wówczas podpisano kontrakt ważny do końca czerwca 2020 roku.