Ze świata 15 sierpnia 2019

Wish z Leeds i dla Bielsy

Leeds United FC, które ma ambicje, by awansować do Premier League, pozyskało nowego partnera prezentującego na sezon 2019/20.


Klub, dla którego gra reprezentant Polski, Mateusz Klich, związał się z Wish. Dla amerykańskiej platformy handlu elektronicznego to pierwszy raz w piłce nożnej. Do tej pory firma reklamowała się na koszulkach Los Angeles Lakers w NBA.

W ramach stulecia istnienia Leeds United Wish przygotuje dla fanów klubu liczne darmowe prezenty, które będzie można zyskać poprzez aplikację zakupową firmy.

Dodatkowo na Elland Road, gdzie domowe mecze gra pierwszy zespół, pojawią się reklamy Wish na bandach LED. Dodatkowo branding obejmie siedzisko menedżera drużyny, charyzmatycznego Marcelo Bielsy. Tu warto wyjaśnić, że utarło się, iż Argentyńczyk w trakcie meczów często zasiadał na lodówce przenośnej zespołu i z tego miejsca śledził poczynania swoich podopiecznych.

Paul Bell, dyrektor wykonawczy Leeds United, powiedział: „- Udało nam się zawrzeć to porozumienie przed wieloma największymi klubami piłkarskimi na świecie i przed silną konkurencją ze strony innych dużych światowych organizacji sportowych. W ramach umowy stworzyliśmy ekskluzywny pakiet praw marketingowych dla Wish, aby zmaksymalizować widoczność ich marki na Elland Road.

– Od czasu pojawienia się na koszulkach LA Lakers w USA przyglądaliśmy się dziesiątkom klubów piłkarskich w Europie, a Leeds United przemówiło do nas z wielu powodów. Leeds jest trzecim co do wielkości i najszybciej rozwijającym się miastem w Wielkiej Brytanii. To jedyny klub piłkarski w mieście, z bardzo zaangażowaną społecznością futbolową i bardzo bogatą historią – dodał Sam Jones, dyrektor zarządzający Wish.