Ze świata 20 lipca 2019

Ajax wykorzystał moment. Ziggo znów podpisuje

AFC Ajax po doskonałym sezonie na arenie europejskiej miał na pewno kilka ofert od potencjalnych sponsorów.


Ostatecznie przedstawiciel Eredivisie odnowił umowę z Ziggo. Kontrakt przedłuża współpracę o kolejne dwa lata, w ramach porozumienia, która może zostać rozciągnięte do 2024 roku.

Tu trzeba przypomnieć, że z holenderską siecią płatnej telewizji Ajax przedłużył współpracę w październiku 2018 roku. Tamta umowa miała obowiązywać do końca czerwca 2020 roku. Jednak po udanym roku strony postanowiły dodać dwa lata do tego kontraktu i dołączyć opcję prolongaty o kolejne 24 miesiące.

Ziggo, które wspiera Ajax od 2015 roku, płaci około 8 milionów euro rocznie, plus aż 2 mln premii za sukcesy. Jednak teraz te kwoty mają wzrosnąć.

Edwin van der Sar, dyrektor generalny Ajaxu, powiedział: – Jesteśmy bardzo wdzięczni Ziggo za zaufanie, jakim nas obdarzyli i za sposób, w jaki oni, jako główny sponsor, podnoszą istotę naszej współpracy.

Warto dodać, że sieć zachowuje swój znaczący branding na fizycznych i cyfrowych treściach klubowych, a teraz zapewnia sobie także dostęp do materiałów ekskluzywnych, które będą dostępne za pośrednictwem Ziggo Sport.