Ze świata 10 czerwca 2019

Znów Umbro, i znów efektownie

Po tym, jak Derby County nie udało się awansować do Premier League sponsor techniczny, Umbro, zaprezentowało nowe stroje.


To w nich klub ma sposobić się do kolejnego ataku na najwyższą klasę rozgrywkową. Domowe trykoty czerpią inspirację z zestawu noszonego w sezonie 1995/96, gdy Derby County wywalczyło promocję.

Jonathan McCourt, brytyjski dyrektor marketingu Umbro, powiedział: Jesteśmy naprawdę podekscytowani nowym zestawem domowym dla Derby County. Dzięki wyczuciu graficznemu z lat 90-tych i odwołaniu się do koszulki na sezon 1995/96, które kibice na pewno dostrzegą, mamy nadzieję, że nowe stroje sprawią, że kibice będą mogli się mocniej identyfikować z klubem.

Umbro do wspierania Derby County wróciło w 2014 roku. Wcześniej firma odziewała klub w latach 1973-79 oraz 1987 – 1993.