Ze świata 10 czerwca 2019

Neymar wykluczony przez Mastercard. Co z Nike?

Neymar w związku z oskarżeniem o gwałt ma bardzo duże problemy, również wizerunkowe. Firmy związane z reprezentantem Brazylii już czynią pierwsze kroki.


Zawodnik Paris Saint-Germain zaprzeczył doniesieniom, ale Mastercard zawiesiła nie tylko aktywacje z udziałem sportowca, ale i całą kampanię dotyczącą Copa America. Turniej lada moment się rozpocznie.

Tu warto dodać, że Neymar wraz m.in. z Lionelem Messim od maja uczestniczy w akcji Mastercard „The Red Ball”. Jest ona prowadzona na 45 rynkach.

Póki co, pochopnie nie działa Nike. Wszakże dopiero co można było zobaczyć gwiazdę w spocie promującym przy okazji startu Mistrzostw Świata FIFA kobiet, które odbywają się we Francji.

Zarazem amerykańska firma odzieżowa informuje: „Jesteśmy bardzo zaniepokojeni niedawnymi zarzutami i będziemy nadal ściśle monitorować sytuację”.

Warto dodać, że Neymar współpracuje z bardzo wieloma markami. Tylko ostatnio pojawił się w nowej kampanii SFR, DAZN, czy OTRO. Od kilku tygodni promuje również swój zapach w kooperacji z Diesel Fragrances.