Ze świata 13 maja 2019

Virgin Media zmniejsza zaangażowanie

Southampton FC ma za sobą średni sezon w Premier League, który zakończył na 16. miejscu. Mimo to Virgin Media zdecydowało się przedłużyć współpracę.


Nowe porozumienie ma obowiązywać do końca sezonu 2021/22. Jednak, i to jest kluczowy fakt, firma zmniejsza swoje zaangażowanie. To oznacza, że nie będzie już sponsorem głównym „Świętych”.

Virgin Media będzie jednak nadal korzystać z ekspozycji na koszulkach meczowych, ale tylko za pośrednictwem rękawków koszulek pierwszego zespołu. Będzie też widoczna na trykotach zespołów do lat 23 i 18.

Dotychczasowe porozumienie między stronami było warte 1,2 mln funtów za sezon. Jednak nie ujawniono o jaką kwotę zwiększyły się wpływy po poszerzeniu współpracy o wspomniane rękawki.

Tak czy inaczej, pierwszy raz Southampton FC z Virgin Media związał się przed sezonem 2016/17. Nowy kontrakt zakłada jeszcze jeden element. Otóż firma telekomunikacyjna stanie się pierwszym sponsorem zespołu „Świętych” występującego w Southern Region Women’s Football League Premier Division, czyli na piątym poziomie rozgrywkowym.

Virgin Media będzie także kontynuować kampanię „Super Saints”, w której będą uczestniczyć fani, oferując im konkursy i ekskluzywne treści zza kulis.