LaLiga z partnerem regionalnym
LaLiga, organ zarządzający dwoma najwyższymi ligami piłkarskim w Hiszpanii, uzgodnił umowę z nowym partnerem.


Kontrakt podpisano z Gatorade. Co ciekawe, kooperacja skupi się na czterech rynkach w obu Amerykach. Dokładniej chodzi Gwatemalę, Honduras, Salwador i Portoryko.
Co więcej, umowa z marką należącą do PepsiCo potrwa zaledwie trzy miesiące. W tym okresie Gatorade będzie oficjalnym sponsorem LaLiga na wspomnianych rynkach.
Partnerstwo będzie nakierowane na konsumentów poprzez promocję „Hidrátate como los grandes” i międzynarodową kampanię „Hazlos Sudar”, w której wystąpi Leo Messi, zawodnik FC Barcelony.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Meksykański klub wykluczony z Klubowych MŚ. Powodem są kwestie właścicielskie
Meksykański Club Leon nie wystąpi w Klubowych Mistrzostwach Świata, które odbędą się w USA między 14 czerwca a 13 lipca – poinformowała FIFA. Powodem wykluczenia drużyny są kwestie formalne – Club Leon i CF Pachuca mają tego samego właściciela.



