Ze świata 12 maja 2019

Juventus i adidas namieszali w nowych strojach

Kiedy właśnie wygrałeś swój ósmy z rzędu tytuł piłkarskiego mistrza Włoch, zyskałeś prawo do robienia prawie wszystkiego, co chcesz przy projekcie koszulek meczowych.


Wydaje się, że z takiego założenia wyszli przedstawiciele Juventusu FC oraz sponsora technicznego – adidasa.

Przecież mogliby po prostu rzucić na trykoty czarno-białe pasy, zmienić jakiś szczegół i zakończyć pracę. Tak się nie stało, ale też tak odważny ruch przeprojektowania domowych strojów spotka się na pewno z dużą dozą krytyki. Chwilę później kibice ruszą do sklepów…

Przyjmując nowoczesne podejście, szanując przeszłość, adidas wykorzystał kultowe czarno-białe pasy i wprowadził odrobinę różu jako ukłon w stronę pierwszego koloru, w jakim kiedykolwiek grał klub.

Juventus przez całe lata grał na różowo, ostatnio w meczach wyjazdowych i poprzez trzeci zestaw. Czy nowa, świeża estetyka spodoba się fanom?